Monday, March 04, 2013

Mari hiburkan hati ...



Ramai yang tak percaya bila saya cakap time lapang 
saya suka berkaraoke! Kenapa weh? 
(Teruk sangat ke suara aku ni?? 
Aku rasa okey jek...merdu + berlemak je! Hahhaha..)


Tapi itulah hakikatnya.. dulu memang anti sangat sape2 yang ajak gi karaoke. Rasa membazir dan tak sedar diri tul! Tapi sekarang bila gi ngan kawan2 lepak dalam tu sambil 'menyumbangkan' lagu2 rasa mcm best la plak.. 
Rasa hilang tekanan dan penat.. 
yelah sbb keluarkan segala2 yang ada dlm badan melalui suara kan..(gitew...)


Alah saya yakin setiap orang pasti ada cara mereka sendiri menghilangkan penat dan tekanan. Mungkin caranya saja berbeza. Namun saya juga sgt2 yakin, berkaraoke adalah antara xtvt yang menjadi pilihan ramai orang selain menonton wayang dan gym or sports..


Dalam entry kali ini saya ingin berkongsi port karaoke 
yang menjadi pilihan saya dan ingin juga saya rekomen sebab selain reasonable charge, pusat karaoke ini juga sangat selesa dan anda pasti berpuas hati dengan sound systemnya. 
So takde la kalo suara dah macam katak tu kedengaran macam cengkerik lak kalo gi pusat2 karaoke yang cap ayam kan. 
At least dari suara katak boleh jadi akan kedengaran 
seperti suara kumbang ( camner la tu? ) 
tapi suara saya dah jadi mcm suara burung...kua kua kua..!


Port yang saya maksudkan adalah 
 
The Green Box Karaoke 

yang terletak di dalam premis pusat beli belah 
AEON Cheras Selatan.




Hah siap map lagi saya kasi...xyah susah2 google kan?



Price nya? Ok ini yang latest la..
may be akan bertukar sebab sebelum ni pun 
price list nya lain..




GREEN BOX JUSCO CHERAS SELATAN
Charges
Mon - Thu
Fri
Sat & Public Holiday Eve
Sun & Public Holiday
Lunch
(10am - 1pm)
RM12++ up
RM12++ up
RM16++ up
RM16++ up

Happy Hour 
(1pm - 6pm)
RM20++
RM22++
RM26++
RM26++
STUDENT PROMOTION RM11++/ Head (Mon - Fri), RM15++/ Head (Sat - Sun), FREE Flow Drinks + Eat All You Can Tidbits, except Public Holiday.

Normal Hour
RM34++
(6pm - 11pm)
RM40++
(6pm - 12am)
RM44++
(6pm - 12am)
RM38++
(6pm - 11pm)
Student
RM26++
Student
RM30++
Student
RM34++
Student
RM28++
FREE Flow Drinks + Eat All You Can Tidbits + FREE BUFFET DINNER (6pm - 10pm)

Nightingale
RM24++
(11pm till late)
RM36++
(12am till late)
RM36++
(12am till late)
RM24++
(11pm till late)






Yang pasti tempat dan design nya juga menarik hati..
















Pilihan lagu2 yang ada pun tidak lah terlalu outdated mcm sesetengah tempat. Sentiasa update lagu2 baru.. 
Aplikasinya juga tidak terlalu sukar..senang je nak pilih, 
pasang or tukar etc... Boleh dikatakan user friendly 
mcm telefon nokia gak la..











Makanannya pun ok..




Macam2 pilihan kan...ada buffet utk lunch & dinner 
Minuman sejuk dan panas yang boleh refill sampai puas..


Pilihan saya utk set breakfast..rm12++ aje!





So kalo ada yang pening2 tu nak cari port karaoke yang best, 
pegi je AEON Cheras Selatan ni. Greenbox Karaoke ni kat tingkat 1 berdepan dengan TGV Cinema.












Kepada pihak pengurusan Green Box kalo ada yang membaca blog paling top & hot ni tak reti2 bagi credit kat penulisnya. Promote giler2 ni..sekurang2nya offer la jadi duta kan..?? 





No comments:

Post a Comment