Sunday, February 17, 2013

Titiwangsa Lake, KL



I love photography !
Tak tau dari mana darah yang ada dalam diri saya hinggakan minat ini sememangnya sebati dalam diri. Tapi rasanya ramai lagi di luar sana yang memang sukakan hobi ini. Cuma kekadang ada yang lakukannya secara suka2 tidak kurang yang sudah menjadikannya kerjaya profesional yang boleh menampung kehidupan. 

Memang sentiasa terfikir dan selalu bermimpi untuk bergelar profesional photographer tetapi sedar bukan mudah dan selagi 
ilmu masih kosong didada segalanya masih jauh
InsyaAllah biar saya pendamkan dulu..

Untuk entry kali ini, ingin saya berkongsi dan abadikan apa yang pernah saya hasilkan dari minat ini. Sebagai pencinta alam semulajadi, saya sangat teruja merakamkan keindahannya dan secara tidak langsung menikmati, menghayati serta 
mensyukuri kurniaan yang ada di alam fana ini,.

Dan obsesi saya...fuhh tentulah  sunset !


Sebagai debut untuk slot klik! klik! ini saya muatkan 
momen2 matahari terbenam di tepian 
Tasik Titiwangsa, Kuala Lumpur.






Fuhh! Amazing....


Seronoknya menghayati keindahan sambil berjongging...
Pandangan dari laluan kenderaan..
Istana Budaya yang gah dengan design bangunannya di tepian tasik ..
Langit mula membiru .... subhanallah!
Biarkan mata dan hati menghakiminya...




Ermm... kepada yang profesional pasti tersenyum dan sakit mata menyaksikan hasil sang amatur ini..
Rileks la bro..hahha.. 

Kita jumpa di lain entry dan bagi yang passionate seperti saya dalam dunia photography nantikan slot  
klik! klik! yang akan datang..



No comments:

Post a Comment