Tuesday, December 25, 2012

Biografi Blogger

Haha perlu ke ni?
Tapi rasanya kurang sopan lak kan tak kenalkan diri sebelum menjemput orang 'menjenguk' kita kan?
OK2 I've listed 10 things that you should know about myself.


SUKA...  
Hasil kerja saya... 
I love Sunset & Photography



1. Travel
2. Sunrise & sunset
3. Berfikir
4. Sunglasses & Sneakers
5. Internet Surfing
6. Down to earth
7. Jaga tepi kain sendiri
8.Chocolate Cake
9. Photography
10. Soft spoken

 

           TAK SUKA...
   Saya dah kehilangan ..
1. Crowded & Messy
2. Tido siang
3. Peminjam duit
4. Durian
5. Traffic Jam
6. Big Talker (Cakap Besar)
7. Politik
8. Kucing
9. Pembongak (Penipu)
10.Kehilangan
    



Dah kenal kan? Haha... cukup la tu. Well, tak ada yang interesting pun about me.. I'm just ordinary but yet kalo kena gaya u will be comfortable or else mungkin juga boring. Tapi satu yang boleh saya recognize siapa saya "saya adalah cermin kepada orang lain yang berada di depan saya". Means, i am a 
reflection of what was you doing
 and how you acting. Tak faham? Camner yer nak cakap...senang citer kalo awak baik saya akan baik tapi kalo awak kurang baik (jahat le tu..) saya boleh jadi macam tu gak or 
mungkin lebih teruk lagi..(takut tak..takut tak?)






2 comments: